nuffnang ads

Monday, January 26, 2009

Xtau nk ckp aper...

smlm aku gi amik mak aku kat rantau panjang. dia baru balik dari kenduri kawen sepupu aku..
masa on da way gi r.panjang tuh, ade polis buat rodblok kat jambatan. nasib baik xkena saman, dah la cermin keter pecah xganti lg...lol... time aku duk bawak keter tuh la budak group research aku antar msg tya nak wat kat ner. dia kata aku mesti trun gak wat reseach nih.. lor.. saper xnak turun nyer, aku xder keter nih weh.. kalu x dh lama aku g meeting korng... walapaper pun aku mintak maap bebanyak... nati keter aku siap i will be at full service... LOL...

time nak tidur smlm, assistant aku plak anta msg wish Happy Chinese New Year... aku pun xtau nak balas aper... wajib wish balik ker? lol.. assistant aku tuh bukan nyer cina...

No comments: