nuffnang ads

Saturday, January 24, 2009

Kehidupan aku ari nih....

ari nih aku ngan ise g KB ar... sajer jln2 sambil cari brg2 keperluan.. lol.. aku nak gi carik Ram pc ngan kasut jer... hehehe...
masa tgh on the way gi KB tuh, budak group researh aku plak anta msg...
dia tanya aku nak wat reseacrh kat mana, manalah aku tau... aku pun noob gak dlm wat2 reseacrh nih.. dia sruh tya senior plak. aku pun antar la msg kat assistant aku yg part 4 skg nih, aku tya dia ade ym x? dia kata ade tp x aktif.. moar lol!.. aku malas nak main msg nyer, krdt tgh low nih, tggl 0.04 sen jer.. xdptlah aku nk reply mesej dia.. pastuh budak group aku anta msg plak, dia kata nak jumpa sumer group kat KBmal (cam xder tmpat lain jer kelantan nih nk jumpa) esok.. Aduss, aku baru jer kuar gi KB ari ni. esok kena gi plak.. lol..
biler dh smpai kb tuh aku sruh la kwn aku gi pcdepot jap, sini jer tmpat aku selalu beli pc.. murah pun murah... xmcm atas kbmall tuh, reger cam aram.. lepas sambar ram 1gb 667 x 5 keping dan 2g 800 sekeping aku pun blah... pastu kitorg terus pegi billion plak. aku pun terus ar usha kasut converse kulit kaler itam, reger xksah janji leh pakai(cam org kaya plak aku nih).. guna kad kredit mak aku, xper... hehehe... aku pun tya la salesgurl kat situ,
"kak, ade size 8 ?"
"xder, tggal size 6 ngan 9 jer"
lolololol... time aku duk desperate nk kasut, time nih la kasut xder size... aku pun terus blah dari situ, yela sape nak pakai kasut saiz 6 ngan 9 tuh, kaki aku normal jer la wes...
ise kata "jom try usha Kbmal" aku ok jer... sebab keter dia.. hehehe...
sampai KBmal tuh, aku pun pusing la satu mall tuh, tp xjumpa pun boutique converse.. dem! xjumpa gak kasut aku....
pastuh kitorg trus blah...
masa tgh on da way balik, jln punya la jem.. maklum la waktu pejabat dah abis... nak ngatuk sampai aku duk tggu...
masa balik tuh, kitorg singgah pmas dulu, gi beli kreko ngan arena.. sangap dah nih xbaca komik minggu nih.. kena ade bekalan.. hehehe
camtuh la kehidupan aku ari nih... lol...

No comments: