nuffnang ads

Thursday, February 17, 2011

Makan2 kat jeti

ari nih kita org smua (aku. kman, aizat, syakir n pok ming) gi mkn kat jeti sungai merbok tuh...
sajer jer nk try. xpenah g lg etep kat situ... alang2 dh gi tuh, aku amik lar gmbar skit2.. hahaha... sajo jah....


ganah dop aku? pok ming wak muko nok berok....


pokming keno dakwat sutung kat siku tuhhhh. hahahaa...


kucim nih wak aku teringat kat donny aku dlu... may u rest in peace donny....


di mana aku?


berat syakirrrr....


pakat duk tgk ore ngail blako....


sian kat kucim nih... dia pregnant....


hanya teg o beng mengisi perut ku....


syakir duk jelir koksei doh...


rambut aku xmandi tuh......


hahahaha.... hok nih ganah skali......


skit lg pokming nk jatuh td... ahahaha


duk main dlm 'igluu'


disebalik byangan lampu spotlite....

No comments: