nuffnang ads

Sunday, November 21, 2010

todays event...

letih gak rase nyer ari nih...
tp aku tetap gumbira sebab dpt kuar dgn yg tersyg stelah sekian lama terperap kat rumah...

pg td aku gi uitm machang..
nk gi tya pasal Kursus Asas Keusahawanan Siswazah atau KAKS...
setelah dimaklumkn, esok aku kena gi register KAKS kat Blok Pentabiran UitM machang kelantan dlm kul 2 hingga kul 4...

So, aku akn mula duk kat uitm selama seminggu sampai 28 hb... kursus punya pasal terpaksa lar.. huhuhu...

by the way, selama seminggu tuh aku kena stay kat kolej TAR sekali ngan member aku bubuik...
lgpun 43 org jer yg daftar kursus tuh kakak tuh ckp... aku pung xtau sape lg yg gi.... haishhh... lantak lar.. janji dpt sijil...

lepas setel smua nih aku smbung kat next tajuk lar plak...

setakat nih dlu lar event ari nih.. huhuhu... jap lg aku update...

No comments: